| ke Laman UTAMA |
-----------------------------------------------------------------------------------
Jawatan ditawarkan : Kerani Pentadbiran - Setiawangsa KL.
Gaji RM1500-1800
Berumur 30-40 tahun
Boleh berbahasa Melayu dan Bahasa Inggeris
Skop kerja :
1. Menjawab dan membuat panggilan telefon, membalas email bagi kerja-kerja berkaitan
2. Mengemaskini dokumen-dokumen syarikat seperti sijil-sijil pendaftaran syarikat, maklumat kenderaan syarikat dan hal-hal yang berkaitan
3. Melakukan kerja-kerja HR seperti cuti staff, pengiraan gaji dan lain-lain berkaitan
4. Membantu dalam penyediaan dokumen-dokumen sokongan seperti tender dan sebutharga bagi kerja-kerja kerajaan dan berkaitan.
5. Memberikan laporan kepada pihak pengurusan bagi setiap kerja yang diarahkan
6. Boleh melakukan kerja-kerja pengurusan seperti invois, delivery order, quotation dan lain-lain kerja admin yang berkaitan.
7. Mengikut arahan/kerja yang diberikan pihak pengurusan dari masa ke semasa
Syarat-syarat pemohon:
1. Mempunyai pengalaman yang berkaitan
2. Mahir menggunakan MS. Office (word, Exel,) dan Internet dan perisian lain yang berkaitan
3. Mempunyai pengalaman melibatkan kerja-kerja tender, sebutharga dan penyediaan laporan projek adalah satu kelebihan
4. Boleh bekerja lebih masa
5. Boleh bermula segera
6. Mempunyai lesen memandu kereta (Jika ada adalah satu kelebihan)
7. Boleh mengikut arahan yang diberikan
8. Mempunyai sikap proaktif dan ingin belajar sesuatu yang baru
9. Cekap dan pantas bagi setiap urusan yang dilakukan
Sekiranya berminat boleh hantar resume ke email :
ppmsboffice@gmail.com
Pemohon yang layak akan dipanggil untuk temuduga.
Gaji RM1500-1800
Berumur 30-40 tahun
Boleh berbahasa Melayu dan Bahasa Inggeris
Skop kerja :
1. Menjawab dan membuat panggilan telefon, membalas email bagi kerja-kerja berkaitan
2. Mengemaskini dokumen-dokumen syarikat seperti sijil-sijil pendaftaran syarikat, maklumat kenderaan syarikat dan hal-hal yang berkaitan
3. Melakukan kerja-kerja HR seperti cuti staff, pengiraan gaji dan lain-lain berkaitan
4. Membantu dalam penyediaan dokumen-dokumen sokongan seperti tender dan sebutharga bagi kerja-kerja kerajaan dan berkaitan.
5. Memberikan laporan kepada pihak pengurusan bagi setiap kerja yang diarahkan
6. Boleh melakukan kerja-kerja pengurusan seperti invois, delivery order, quotation dan lain-lain kerja admin yang berkaitan.
7. Mengikut arahan/kerja yang diberikan pihak pengurusan dari masa ke semasa
Syarat-syarat pemohon:
1. Mempunyai pengalaman yang berkaitan
2. Mahir menggunakan MS. Office (word, Exel,) dan Internet dan perisian lain yang berkaitan
3. Mempunyai pengalaman melibatkan kerja-kerja tender, sebutharga dan penyediaan laporan projek adalah satu kelebihan
4. Boleh bekerja lebih masa
5. Boleh bermula segera
6. Mempunyai lesen memandu kereta (Jika ada adalah satu kelebihan)
7. Boleh mengikut arahan yang diberikan
8. Mempunyai sikap proaktif dan ingin belajar sesuatu yang baru
9. Cekap dan pantas bagi setiap urusan yang dilakukan
Sekiranya berminat boleh hantar resume ke email :
ppmsboffice@gmail.com
Pemohon yang layak akan dipanggil untuk temuduga.
(Tarikh iklan disiarkan : 26 Jun 2020)
Mohon Sekarang >> https://kerjakosongdisini.blogspot.com/2020/06/kerja-kosong-kerani-pentadbiran-gaji.html daripada JOB SEEKER 2020
https://ift.tt/eA8V8J
Like facebook kami untuk dapatkan kerja terkini >> https://www.facebook.com/pages/Cari-Kerja-Kosong-Online/316742275198752